Meditacija za Začetnike

Vodič za začetnike - Meditacija

Sledite tem preprostim korakom, da se naučite kako meditirati in odpraviti morebitne težave.

Če menite, da je meditacija nekaj, kar lahko storijo samo budistični menihi (ali ljudje z življenjem, ki je veliko manj noro od vašega), pomislite znova.

Ne samo, da lahko kdo meditira, ampak ima preprosta, vsakodnevno meditacijsko prakso in veliko koristi za zdravje in dobro počutje. Za začetek lahko meditacija zniža krvni tlak, in tudi kortizol (stresni hormon) in holesterol; poveča ustvarjalnost, zmanjša tesnobo in obenem okrepite svoj imunski sistem. Študija na univerzi Wisconsin – Madison je pokazala, da meditatorji proizvajajo bistveno več protiteles proti cepivu proti gripi kot nemediatorji. 

Ista raziskava je pokazala, da so bili tisti, ki so meditirali, mirnejši in so imeli bolj pozitivno čustveno stanje.

Kako pričeti meditirati?

Večina ljudi, ki meditacijo preizkusijo prvič, ima zelo natančen cilj: zmanjšati stres. 

In to je izjemno orodje za to. Bonus je, da mir, ki ga doživite, preide v druge trenutke vašega dneva. Preden se zaveš, se znajdeš v večjem, bolj naravnem občutku za ravnotežje, več sočutja do sebe in drugih in močnejšem smislu za humor. Sčasoma boste morda opazili, da vidite večjo sliko svojega življenja bolj jasno in ste sposobni boljše odločitve o vsem.

Meditacija vam lahko pomaga, da se povežete s svojo duhovno platjo in morda z višjo silo, če to vključuje vaš sistem prepričanj.

Začnite meditirati tako, da se naučite ene preproste tehnike in jo izvajate vsak dan. Ni pravega ali napačnega načina za to, karkoli vam odzvanja, je metoda, h kateri se boste želeli vrniti. Kot prvo se lahko poskusite naučiti meditirati z eno od teh začetnikom prijaznih aplikacij za meditacijo. Če se med meditacijo raje držite stran od svojih naprav, preizkusite to osnovno tehniko navodil.

Udobno se usedite na blazino ali stol. Ne spustite se, vendar tudi hrbtu ni treba, da je popolnnoma raven. Sprva boste morda želeli poskusiti sedeti ob steni in podpirati hrbet. Za udobje uporabite dodatne blazine pod koleni ali kjer koli drugje.

Poskusite leči, če sedenje za meditacijo ni privlačno. Miriam Austin, avtorica Meditacije za Wimps, priporoča, da ležite na tleh z nogami in nogami, naslonjenimi na sedež.

Zraven si dodajte glasbo, če vas to pomaga umiriti, preden začnete meditirati. Ko začnete, jo izklopite.

Nastavite digitalni (ne-tiktakalni) časovnik. Začnite s petimi minutami in se potrudite do 10, nato 15 in na koncu 20. Verjetno bodo trajali tedni ali meseci, da podaljšate čas vadbe. Poskusite se ne postavljati po urniku. Ne glede na vaš tempo je v redu.

Dihajte normalno skozi nos, z zaprtimi usti. Oči so lahko odprte ali zaprte. Osredotočite se na dih, ki se premika iz nosnic in iz njega ali na dvig in padec trebuha.

Ko opazite, kako vaš um tava, ga nežno vrnite v sapo. Pazite, da ne odplavate; to bo mamljivo, še posebej, če ležite. Medtem ko izklop vašega uma ni cilj meditacije, niti presoja meditativnega procesa. Ne glede na to, kakšne občutke ali misli imate, preprosto spet vrnite fokus v sapo. In spet.

Kot pri vsem novem, ko boste enkrat poskusili meditacijo, boste zagotovo zadeli nekaj. Tu je šest najpogostejših ovir za razvoj običajne prakse meditacije in kako se skozi njih prebiti:

Problem meditacije: "Moj um dirka."

Zakaj se to zgodi: tako vaš um deluje naravno.

Kako delati z njim: poskusite prešteti svoj vdih ali si tiho ponoviti besedo ali besedno zvezo (na primer "mir" ali "ena"). "V praksi meditacije ne gre za zatiranje misli, temveč za njeno preseganje. Opazovanje diha je eden od načinov, kako se temu približati," pravi Victor Davich, avtor 8-minutne meditacije: Umiri svoj um, spremeni svoje življenje. Morda boste želeli preizkusiti vodeno meditacijo, da boste umirili svoj um in razvili svoj fokus. (Preizkusite tudi te meditacijske aplikacije za začetnike, da preizkusite vse različne vrste vodene meditacije.)

Problem meditacije: "Zaspim."

Zakaj se to zgodi: To je naravni odziv, ko ste sproščeni.

Kako delati z njim: če se nagibate k spanju, poskusite sedeti med meditacijo. "Običajno je, da se počutimo počasne, ko opustimo vsakodnevne skrbi," pravi Sharon Salzberg, soustanoviteljica Društva za meditacijo Insight iz mesta Barre, MA. "Ne pozabite držati hrbtenice naravnost in poskusite odpreti oči." Nežno se osredotočite na mesto, ki je nekaj metrov pred vami. (Če želite zaspati, poskusite to petminutno meditacijo joge pred spanjem.)

Problem meditacije: "Ne morem mirno sedeti."

Zakaj se to zgodi: Vaše telo in um sta nemirna.

Kako delati z njo: poskusite s hojo meditacijo: Hodite z običajnim tempom ali počasneje, v zaprtih prostorih ali zunaj. Sinhronizirajte ritem dihanja s koraki. Mirno glejte naprej s spuščenimi očmi. Opazite stik nog s tlemi. Osredotočite se na dih in hojo.

 (Rezultat : zdravstvene koristi, ki jih lahko dobite s hojo samo 30 minut na dan)

Težava z meditacijo: Boli me hrbet (ali kolena ali zadnjica).

Zakaj se to zgodi: Morda boste morali prilagoditi svoje telo ali pa boste preprosto utrujeni ali nemirni. Ne pozabite, da je v redu meditirati, ko sedite na stolu ali ležite (če ne zaspite).

Kako delati z njim: "Samo sedenje pri miru je velik izziv za večino od nas," pravi Bodian. "Če resnično doživljate nujno bolečino, se premaknite v stabilnejši položaj. A opazite, ali gre le za nemir in če je tako, poskusite sedeti z njim." Morda boste želeli poskusiti tudi meditacijo pri hoji.

Problem meditacije: Nimam časa za meditacijo.

Zakaj se to zgodi: Zasedeni ste in se počutite preobremenjeni.

Kako delati z njim: lahko si določite čas. Res. 

Bodian predlaga, da budilko nastavite tako, da vstane 15 minut prej zjutraj ali poskusite meditirati pred spanjem, namesto da bi gledali nočne novice, predlaga Bodian. Najpomembneje je, da meditirate redno - tudi če gre le za 10 minut na dan. Davich se strinja: "Vse, kar potrebujete, je čas in doslednost. Preprosto, meditacija vam lahko pomaga, da postanete bolj ozaveščeni in bolj prisotni. In to naredi življenje bolj prijetno."


Prijavi se na Access Bars Delavnico

Z Access Barsi se vam življenje popolnoma spremeni.

Z eno besedo življenje postane lahkotno.

__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"98315":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"98315":{"val":"rgb(57, 153, 249)"}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"98315":{"val":"rgb(47, 138, 229)","hsl":{"h":210,"s":0.77,"l":0.54,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"9a854":{"name":"Main Accent","parent":-1},"aed69":{"name":"Accent Light Transparent","parent":"9a854","lock":{"saturation":0,"lightness":0}},"0b7bf":{"name":"Accent Dark","parent":"9a854","lock":{"saturation":1,"lightness":1}}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"9a854":{"val":"rgb(54, 138, 222)","hsl":{"h":210,"s":0.72,"l":0.54,"a":1}},"aed69":{"val":"rgba(255, 255, 255, 0.18)","hsl_parent_dependency":{"h":210,"l":1.76,"s":1.08}},"0b7bf":{"val":"rgb(34, 46, 62)","hsl_parent_dependency":{"h":216,"l":0.19,"s":0.29}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"9a854":{"val":"rgb(19, 114, 211)","hsl":{"h":210,"s":0.83,"l":0.45,"a":1}},"aed69":{"val":"rgba(60, 152, 247, 0.18)","hsl_parent_dependency":{"h":210,"s":0.92,"l":0.6,"a":0.18}},"0b7bf":{"val":"rgb(35, 47, 65)","hsl_parent_dependency":{"h":216,"s":0.29,"l":0.19,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
PRIJAVI SE